اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

گرفتن ممبر برای کانال و گروه ( ممبر دزدی! )

در این ویدیو قصد داریم به شما آموزش بدیم که چطوری بتونید برای کانال و گروه تلگرامتون ممبر واقعی و رایگان بگیرید ، به روشی جدید به نام « ممبر دزدی »!

دانلود QRbot: QR code reader and barcode reader v2.4.0 build 117 نرم افزار بارکدخوان اندروید

QRbot: QR code reader and barcode reader

توسط نرم افزار بارکدخوان 

QRbot: QR code reader and barcode reader [Unlocked]

 میتوانید انواع کدهای QR و بارکد را اسکن کنید. شما قادرهستید بارکدهای حاوی اطلاعاتی مانند : آدرس های اینترنتی وب سایت ها (URL) ، اطلاعات تماس (MeCard ، کارت ویزیت ، vcf) • رویدادهای تقویم ، اطلاعات اتصال به WiFi ، مکان های جغرافیایی ، اطلاعات تماس تلفنی ، ایمیل ، اس ام اس و MATMSG را توسط این برنامه براحتی اسکن کنید. سپس شما میتوانید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید. از یکی از بهترین برنامه های بارکد خوان QR موجود برای تلفن های هوشمند و تبلت ها با Android 6.0 یا بالاتر لذت ببرید.

دانلود Battery Magic Pro v1.5.33 بهترین برنامه ذخیره باتری اندروید

Battery Magic Pro

برنامه 

Battery Magic Pro 

یک نظارت کننده ی باتری بسیار زیبا و ساده برای دستگاه هوشمند شماست وبا ویژگی بهینه سازی ، و تنها با یک ضربه برنامه هایی که نیروی بالایی را صرف میکنند متوقف میکند.

دانلود ورلد کوئست World Quest 1.2.0 بازی تلاش جهانی اندروید

World Quest

World Quest

 یک بازی ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment Corporation می باشد. در اینجا شما باید قهرمان موردنظرتان را انتخاب کنید و ماموریت های مختلف را تکمیل کنید. به یک دنیای عجیب و در حال تغییر سفر کنید و مهارت های جدید بیاموزید و آن را کشف کنید. آیتم های جدید را بیابید و یا موارد کمیاب و وسایل مختلف را جمع آوری کنید. دسته قهرمان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و وسایل و مهارت هایتان را تغییر دهید و با ایجاد اتحاد خود با دوستانتان بازی کنید و با روسا نبرد کنید و آنها را شکست دهید. پس قهرمان خود را به بهترین سلاح ها و زره ها مجهز کنید تا بتوانید به راحتی دشمنان خود را شکست دهید.

دانلود Minecraft - Pocket Edition 1.13.0.9 - بازی ماین کرفت برای اندروید + مود

Minecraft - Pocket Edition

Minecraft - Pocket Edition

 بازی پازلی بسیار محبوب ساخت اشیا با استفاده از بلوکها برای اندروید است. این بازی در نسخه اندرویدی خود دارای دو حالت Creative (خلاقانه) و Survival (تلاش برای بقا) بوده و با استفاده از شبکه وای فای میتوان با دوستان و در دنیایی تصادفی به رقابت پرداخت. ماین کرافت یک بازی دوست داشتنی و محبوب است که در آن باید به صورت آزادانه به ساخت و ساز بپردازید و یک شهر رویایی با تمام امکانات و به زیباترین شکل ممکن را آماده کنید. در بازی ماین کرافت ساخت و ساز بسیار راحت است، حتی همه بلوک ها و شکل هایی که می خواهید را در ابعاد مختلف در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که به بهترین شکل ممکن این بلوک ها را کنار هم قرار دهید پس در بازی MineCraft Pocket Edition به دقت بسیار زیادی نیاز است زیرا قرار دادن یک تکه به صورت اشتباه علاوه بر آنکه شکل ساختمان را بد می کند ممکن است باعث شود تا کل ساختمان فرو ریخته و شما را وادار کند تا ساختمانی جدید را از اول شروع کنید.

دانلود IP Tools Premium 8.10 نرم افزار مجموعه ابزار های آی پی برای اندروید

IP Tools Premium

IP Tools Premium 

یک برنامه قدرتمند و مفید برای تجزیه و تحلیل شبکه است. این برنامه شامل گسترده ترین ابزارها است که ممکن است در ویندوز و لینوکس پیدا کنید. هر چیزی که برای دریافت اطلاعات در مورد آدرس IP و یا وب سایت لازم است، هم اکنون در دستگاه شما وجود دارد. رابط کاربری ساده به شما اجازه می دهد آدرس IP فعلی خود را بدانید و در مورد هر آدرس وب اطلاعات به دست آورید و اتصال اینترنت را بررسی کنید و از وصل بودن اتصال مطلع شوید. ابزارهای بسیار گسترده و مورد استفاده در لینوکس و ویندوز همگی در IP Tools وجود دارد تا شما بتوانید مدیریت کاملی روی اجزای مختلف شبکه خود داشته باشید. در صورتیکه به اینترنت متصل شوید می توانید اطلاعات دقیقی از آی اس پی و شرکت ارایه دهنده اینترنت خود را مشاهده کنید. همچنین با ارایه آی پی های وب سرورها و سایت های مختلف , نمایش محل میزبانی و اتصالات مربوط به میزبان آن و .. برای این نرم افزار کار دشواری نخواهد بود!

دانلود Royal Revolt 2 v5.2.1 - بازی شورش سلطنتی اندروید

Royal Revolt 2

Royal Revolt 2

 یکی از محبوب ترین بازی های اکشن اندروید است که شما را به جنگ با بستگان حریص خود که تاج و تخت پدرتان را به سرقت برده اند ، می کشاند!

چگونه در گوگل معروف شویم؟

معروف شدن در گوگل مهم است؟

هرکسی می‌خواهد در جهان مشهور باشد و همه از معروف بودن خوششان می‌آید. در حال حاضر، اینترنت به‌سرعت در حال رشد است. چگونه در گوگل معروف شویم؟ اگر شما هم می‌خواهید در اینترنت باشید و به‌محض اینکه اسم شما را گوگل جستجو کردند نمایش داده شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. محبوب شدن و نفر اول در گوگل شدن کار ساده‌ای نیست و باید کارهای زیادی انجام دهید تا به این مهم دست‌ یابید.

ساعت LED طرح اپل واچ

ساعت LED طرح اپل واچ

برگرفته شده از طرح اصلی Apple Watch

 ارایه شده با رنگ بند و قاب مشکی

دارای بند مشکی سلیکونی ضد حساسیت


دارای جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی




ساعت ارایه شده توسط شرکت APPLE یکی از بهترین ساعت های عرضه شده از نظر طراحی در سطح جهان است که نوجوانان و جوانان علاقه بسیاری به داشتن این ساعت دارند. ساعت LED ارائه شده . ساعتی است که کاملا از طرح اصلی ساعت Apple Watch برگرفته شده و تمامی جزییات طراحی این ساعت را داراست و از لحاظ ظاهر با طرح اصلی رقابت می کند. این ساعت دارای تقویم روز شمار و جعبه شکیل می باشد و با 6 ماه گارانتی و رنگ بند و قاب مشکی عرضه شده است.

جوی استیک موبایل و تبلت Logitech

جوی استیک موبایل و تبلت Logitech


تعداد 2 عدد جوی استیک در هر پکیج

قابل استفاده برای اندروید و آیفون

دارای پایه های باد کش




جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است. در دو طرف این جوی استیک دو گیره مکنده قرار دارد که به صفحه موبایل، تبلت و غیره.. متصل و به راحتی و با سرعت نصب یا حذف میشن. جنس این محصول از پلاستیک بوده و بسیار سبک هست و برای بازی هایی طراحی شده که از ویژگی پد مجازی (Virtual On-Screen) و همچنین دستگاه هایی که قابلیت لمس چندگانه (Multi-Touch) با انواع سیستم عامل ها از جمله: اندروید وios برخوردارند، می باشد.
۱ ۲ ۳
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan