اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

دانلود Modern Ops - Online FPS v2.70 بازی آنلاین تیراندازی اول شخص اندروید

Modern Ops - Online FPS

Modern Ops - Action Shooter



 یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Edkon Games GmbH می باشد. در اینجا بصورت اول شخص با بازیکنان دیگر به مبارزه بپرادازید. از استراتژی ها و تاکتیک های مختلف در نبردهای آنلاین بر روی نقشه های متنوع استفاده کنید. از بین انواع اسلحه های مدرن و تاکتیک های متنوع یکی را انتخاب کنید و به جنگ های تیمی در برابر بازیکنان دیگر از سراسر جهان بپیوندید. قبیله خود را ایجاد کنید و در مکان های مختلف با هم تیمی های خود بازی کنید. از دوستان خود دعوت کنید و یا با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کنید و ماموریت های مختلف را تکمیل کنید. همچنین می توانید مهمات و سلاح های خود را بفروشید و پوست اسلحه خود را تغییر دهید. برای پلیس ها و یا دزدان بازی کنید و مهارت های تیراندازی اول شخص خود را در نبردهای چند نفره نشان دهید.

دانلود Alpha Squad 5: RPG & PvP Online Battle Arena 2.6.2 بازی گروه آلفا 5 اندروید

Alpha Squad 5: RPG & PvP Online Battle Arena

Alpha Squad 5: RPG & PvP Online Battle Arena




 یک بازی نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Kongregate می باشد که در اندروید 30تی منتشر شده است. در این بازی اندروید شما باید فرماندهان را استخدام کنید و قهرمانان را جمع آوری کنید و گروه منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. به یک اتحاد از دوستان و یا کاربران دیگر بپیوندید و به مبارزه با دشمنان بپردازید. تجهیزات مختلف برای قهرمان جمع آوری کنید و یا آن را ارتقا دهید و بدین ترتیب مهارت های آنان را افزایش دهید و پتانسیل واقعیشان را به حداکثر برسانید و به جدول لیدربوردها صعود کنید. بهترین تیم را برای شرکت در مسابقات PvP بسازید و با صدها نفر به مبارزه بپردازید و بصورت ریل تایم چت کنید.

دانلود Warlords of Aternum 0.74.0 بازی استراتژیک جنگ سالاران اندروید

Warlords of Aternum

Warlords of Aternum




 یک بازیاستراتژیک از استودیوی بازیسازی Black Anvil می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است که تصمیم گرفتیم برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان در اندروید 30تی خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. شما باید ارتش خود را بسازید و با دشمنان خود به مبارزه بپردازید و سرزمینتان را از آنها پس بگیرید. همچنین شما می توانید با آنلاک و ارتقای سلاح ها، زره ها و توانایی های خود و جنگویانتان به جنگ با اورک ها بروید و سرزمینتان را از دست اورک های وحشی نجات دهید. همچنین می توانید دقیقا انتخاب کنید که ارتش خود را چگونه رشد دهید. 

دانلود Pacific Warships: Online Wargame PvP Naval Shooter 0.9.96 بازی ناوگان جنگی برای اندروید

Pacific Warships: Online Wargame PvP Naval Shooter

Pacific Warships: Online Wargame PvP Naval Shooter

‏ یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی GDCompany می باشد. در اینجا شما باید ناوگان کشتی جنگی خود را فرماندهی کنید و به تیراندازی و جنگ در اقیانوس آرام بپردازید. از انواع تاکتیک ها و عملیات برای شرکت در نبردهای دریایی مدرن استفاده کنید و با سلاح های مرگبار، موشک ها و غیره در نبردهای PVP آنلاین با دشمنان خود مبارزه کنید. با خدمه خود تماس برقرار کنید و ترمیناتورهای جنگی تان را آماده کنید و به سفرهای دریایی و حملات رعدآسا در هفت دریا بپردازید. هلیکوپترهای جنگی خود را در بندر ساحلی جمع آوری کنید و بهترین ناوگان را تشکیل دهید و از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام در نبردهای دریایی شرکت کنید. همچنین می توانید کشتی جنگی خود و سلاح هایتان را ارتقا دهید. پس یک اتحاد با جنگجویان دیگر تشکیل دهید و از توانایی های تیراندازی استفاده کنید و کل اقیانوس را تسخیر کنید. یادتان باشد تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند برنده می شود. ماموریت های روزانه و چالش های مختلف را تکمیل کنید و پاداش و هدایای شگفت انگیزی کسب کنید.

کدهای مخفی گوشی سامسونگ

کدهای مخفی گوشی های سامسونگ





دانستن بعضی از کدهای مخفی اندروید برای کاربران گوشی های سامسونگ گلکسی بسیار ضروری می باشد، توصیه ی ما به شما این است که برای حل بعضی از مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید چند نمونه از این کدها و عملکرد آن ها را یاد بگیرید.

دانلود Mobile Security & Antivirus 5.1.28.0 - آنتی ویروس معروف ESET اندروید

Mobile Security & Antivirus

Mobile Security & Antivirus 



آخرین  نسخه از برنامه امنیتی کمپانی معروف ESET برای کاربران اندروید میباشد. این آنتی ویروس با توانایی کشف 99.7% تهدیدهای امنیتی انتخاب بسیار خوبی برای تامین امنیت دستگاه اندرویدی به شمار میرود. اگر با سایت معتبر www.av-comparatives.org آشنایی داشته باشید حتما میدانید که این سایت در حوزه بررسی و رده بندی برنامه های امنیتی فعال است. این سایت درمورد ESET این چنین اظهار نظر کرده است: "ESET امنیت کامل برای گوشیهای هوشمند اندرویدی را به ارمغان آورده و با رابط کاربری زیبای خود ما را تحت تاثیر قرار داد. عملکرد ESET Mobile Security سنجیده و متناسب ارزیابی میشود."

دانلود Garena RoV: Mobile MOBA 1.30.2.5 بازی اکشن آنلاین اندروید

Garena RoV: Mobile MOBA

Garena RoV: Mobile MOBA

 


یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی  Good Mobile Games Private Limitedd می باشد که در اندروید 30تی منتشر شده است. در اینجا شما می توانید یک اتاق با دوستان خود و یا بازیکنان دیگر ایجاد کنید و در نبردهای ریل تایم 5v5، 3v3، 1v1 با نقشه های مختلف شرکت کنید. از بین انواع قهرمانان با مهارت ها و وظایف متنوع یکی را انتخاب کنید و با استفاده از تاکتیک مناسب بصورت تیمی مبارزه کنید. در میدان های نبرد چند نفره 5v5 که براساس عدالت و تعادل ایجاد شده به مبارزه بپردازید.

دانلود Summoners War 5.0.7 - بازی آنلاین و استراتژیک نبرد ماموران اندروید

Summoners War




Summoners War

 بازی استراتژیک ارایه  شده برای سیستم عامل اندروید است که توسط توسط کمپانی کره ای Com2uS خلق شده است. این بازی - که تخمین زده شده تا 50 میلیون بار نصب شده - در سیاره ای جریان پیدا می کند که در آن نبرد سختی بر سر ماده حیاتی " کریستال های مانا" شکل گرفته است و این وظیفه شماست که برای بدست آوردن این ماده ارزشمند دست بکار شوید؛ البته این کار اصلا آسان نخواهد بود، چون که بیش از 400 نوع هیولا عرصه را برای شما تنگ خواهند کرد! 

دانلود Hi VPN - فیلتر شکن سریع و قوی


ارائه دهنده VPN فوق امن و VPN نامحدود برای Android، مسدود کردن وبسایت ها و اپلیکیشن های حساس، تماشای فیلم های آنلاین، حفاظت از نقاط اتصال WiFi و مرور اینترنت بصورت خصوصی و ناشناس.

کاربرپسندترین سرویس VPN
بدون نام کاربری، بدون رمز عبور، بدون ثبت نام، بدون محدودیت داده.


دانلود Wifi Password recovery pro 3.2 برنامه بازیابی رمز وای فای اندروید

Wifi Password recovery pro

Wifi Password recovery pro

 برنامه ای  برای بازیابی پسورد وای فای مخصوص گوشی های اندرویدی است. تصورش را بکنید شما حافظه خوبی ندارید ، و دوستان شما در خانه شما مهمان هستند ، آنها از شما درخواست پسورد وای فای را میکنند اما حافظه شما یاری نمیکند و پسورد وای فایتان را فراموش کرده اید ، اما این نرم افزار با اتصال به شبکه وای فای ، پسورد WiFi شما را پیدا میکند. توجه داشته باشید که استفاده از نرم افزار  Wifi Password recovery pro نیازمند روت بودن گوشی می باشد.

۱ ۲ ۳ . . . ۷ ۸ ۹
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan