اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

دانلود ایتابی اندروید ایتا آبی نسخه جدید



ایتا نسخه آبی ، برای اولین بار 


ایتابی 👈 ایتا آبی کاری جدید و اختصاصی 

قابلیت های فعلی 👇

🔰رنگ منو و... آبی

🔰گفت و گو ها آبی 

🔰سرعت کمی بیشتر بدون قطی

🔰 تغیر رنگ و فونت ایتا

قابلیت های آینده 👇 به زودی

🔰 جداسازی گفت و گو ها

🔰 سرعت فوق العاده 

🔰 قابلیت جست و جو کردم کانال ها به فارسی



اسم نرم افزار رو بزارید ایتا2لطفا
چجوری دانلود کنم☹️
مث بقیه
سلام من ایتا نارنجی رو نصب کردم شمارمو قبول نمی کنه چکار باید بکنم ؟؟
ایتا نارنجی همون اصلی هست و دلیلش رو هم نمیدونم 
ولی میتونید از ایتا ابی استفاده کنید
لطفا فایلش رو بدید دانلود کنم
سلام
لینک دانلود فایل که قرار داده شده
سلام من نصب کردم ولی میگه به روز رسانی کن
سلام چجوری دانلود کنیم
سلام
لینک دانلود قرار داده شده
سلام لینک تون میره توی سایتی که شماره موبایل می خواد شماره موبایل هم شخصیه لطفا کاملا مستقیم لینک نصب رو بزارید و از ما و کسانی که سایت شما رو می بینن شماره موبایل نخواید شماره موبایل یک چیز شخصیه
سلام
اون تبلیغات هست
چرا بعد نصب میزنه بروز رسانی شود😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan