اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

چگونه در گوگل معروف شویم؟

معروف شدن در گوگل مهم است؟

هرکسی می‌خواهد در جهان مشهور باشد و همه از معروف بودن خوششان می‌آید. در حال حاضر، اینترنت به‌سرعت در حال رشد است. چگونه در گوگل معروف شویم؟ اگر شما هم می‌خواهید در اینترنت باشید و به‌محض اینکه اسم شما را گوگل جستجو کردند نمایش داده شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. محبوب شدن و نفر اول در گوگل شدن کار ساده‌ای نیست و باید کارهای زیادی انجام دهید تا به این مهم دست‌ یابید.

این مقاله از گوگل به‌عنوان‌ مثال استفاده می‌کند، اما نکات و استراتژی‌هایی که مطرح می‌شوند مربوط به هر موتور جستجوگر دیگری نیز می‌شود.


هنگامی‌که کسی نام شما را در گوگل جستجو می‌کند، هر صفحه وبی که نام شما را دارد، نمایش داده می‌شود. هر چیز مثبت یا منفی در وب در مورد شما گفته شود قابل‌مشاهده است. حتی اگر هیچ‌ نکته منفی وجود نداشته باشد آیا بازهم نمی‌خواهید بهترین نتایج در مورد خودتان را در گوگل مشاهده کنید؟ به راستی چگونه در گوگل معروف شویم؟


اگر شما یک وبلاگ نویس هستید و یا در شبکه‌های اجتماعی دارای اکانت هستید باید کاری کنید تا نام شما در میان همه‌ی نام‌های مشابه دیگر در نتایج اول قرار بگیرد.


مراحل معروف شدن

اینکه بدانیم چگونه در گوگل معروف شویم؟ و نفر اول گوگل باشیم باید مراحلی را طی کنیم و قضیه به همین سادگی‌ها هم که فکر می‌کنید نیست. برای این منظور نظر شما را به مراحل زیر جلب می‌کنیم.


۱-  SERPs شخصی خود را نظارت کنید

SERPs: منظور از SERP این است که جایگاه شما در نتایج گوگل در کجا قرار دارد.

اولین چیزی که باید انجام دهید این است که شما نام خودتان را در گوگل جستجو کنید. چه می‌بینید؟ اگر در نتایج اول نام خودتان را ببینید، همه‌چیز برای شما خیلی خوب است. با این‌حال، این مورد برای اکثر مردم درست نیست و احتمالاً نتایجی مانند نتایج زیر را مشاهده می‌کنند:

مشخصات شخص دیگری هم نام با نام شما را نمایش می‌دهد.
یک نتیجه‌ی اسپم و بی‌ربط را نشان می‌دهد.
حاوی چیزهای منفی در مورد نام شما است.
و …

    در حال حاضر، اگر شما تجربه‌ای با جستجوگرها داشته باشید، می‌دانید که SERPs به‌صورت مداوم در حال تغییر است پس نگران نباشید و با ما همراه باشید تا راه‌های معروف شدن در گوگل را به شما معرفی کنیم.


    ۲- بهینه‌سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود

    گام اول برای غلبه بر نتایج جستجو برای نام شما، بهینه‌سازی پروفایل‌ شبکه‌های اجتماعی است. اگر شما در هر شبکه اجتماعی بزرگی پروفایل داشته باشید، تقریباً همیشه در SERPs نام شما ظاهر می‌شود. وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی دارای تعداد زیادی از ابزار جستجو هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد که رتبه خوبی داشته باشند. اگر شما هیچ پروفایلی در شبکه‌های اجتماعی ندارید حتماً در شبکه‌های اجتماعی بزرگ ثبت‌نام کنید البته با نام واقعی خودتان.

    شبکه‌های اجتماعی توصیه‌شده

    فیسبوک
    توییتر
    اینستاگرام
    لینکداین

    ۳- راه‌اندازی یک وب‌سایت شخصی

    داشتن یک وب‌سایت شخصی فقط یک حرکت غرورانگیز نیست. در حقیقت، اگر شما در سال ۲۰۱۹ یک فرد تمام آنلاین یا نیمه آنلاین هستید، داشتن یک وب‌سایت شخصی کار عاقلانه‌ای است. اگر می‌خواهید به نام خود در نتایج جستجو تسلط داشته باشید، باید یک نتیجه داشته باشید که کاملاً تحت کنترل شما است. به همین دلیل سایت شخصی شما پرچم‌دار هویت آنلاین شما خواهد بود.

    نکات مهم در مورد وب‌سایت شخصی

    آدرس سایت به نام خود شما باشد اگر آدرس سایت در دسترس نیست آن را ساده‌تر در نظر بگیرید، مثلاً می‌توانید از اعداد و یا خط تیره استفاده کنید.
    برچسب عنوان صفحه اصلی را با نام خود شروع کنید مثلاً “عرفان ... | مدیر وبلاگ دنیای کامپیوتر”.
    در صفحه اصلی یک شرح توصیفی و متقاعدکننده در مورد خودتان بنویسید.
    از صفحه اصلی خود به شبکه‌های اجتماعی که در بالا ایجاد کردید لینک دهید.
    صفحه “درباره من” را به‌روز نگه‌دارید.

    ۴- صفحه‌ای را در سایت “about.me” ایجاد کنید

    اگر می‌خواهید بدانید چگونه در گوگل معروف شویم؟ About.me اجازه می‌دهد تا شما یک “صفحه‌نمایش ساده اما ظریف” در مورد خودتان ایجاد کنید. آن را به‌عنوان یک کارت بازرگانی آنلاین در نظر بگیرید. یک صفحه در اینجا بسیار شبیه به داشتن یک وب‌سایت شخصی است، به‌منظور غلبه بر نتایج جستجو برای نام شما، about.me به‌سادگی به‌عنوان یک نتیجه جستجو دیگر که کاملاً تحت کنترل شما است، عمل می‌کند. علاوه بر این، این سایت به‌خوبی سئو شده است، بنابراین صفحه about.me شما شانس خوبی برای رتبه‌بندی در جستجو بر روی نام شما خواهد داشت.

    نمونه ایرانی این سایت profile.ir است که دقیقاً مانند سایت بالا عمل می‌کند. این سایت هم می‌تواند خیلی سریع شما را در نتایج اول گوگل نشان دهد.

     

    ۵- ایجاد یا ویرایش ویکی‌پدیای خود

    روش دیگر برای تبدیل شدن به نفر اول در گوگل ویکی‌پدیا است. هرکسی می‌تواند مقالات و نوشته‌های ویکی‌پدیا را ویرایش کند. اگر شما بتوانید یک صفحه ویکی‌پدیا برای خودتان ایجاد کنید، بدون شک جزء سه نتیجه‌ی اول گوگل خواهید شد؛ اما ویکی‌پدیا سخت‌گیری‌های زیادی دارد و شما کار سختی پیش رو خواهید داشت. اگر نمی‌دانید چگونه ویکی‌پدیا ایجاد کنید می‌توانید از فریلنسرها کمک بگیرید. همچنین اگر شما یک صفحه ویکی‌پدیا دارید حتماً آن را ویرایش و آپدیت کنید.

     

    ۶- تبدیل به یک نویسنده شوید

    اگرچه این روش مطمئناً کار بیشتری را نیاز دارد، اما می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. در سایت‌های دیگر می‌توانید مقالات خودتان را منتشر کنید و یا خودتان یک وبلاگ ایجاد کنید و مقالات خودتان را در آنجا ارائه دهید. درهرصورت سعی کنید این کار را انجام دهید چون می‌تواند به بالا آمدن نام شما در گوگل کمک بسیاری کند.

     

    ۷- پاک کردن نتایج بد

    هنگامی‌که نام خود را برای اولین بار در گوگل جستجو کنید، احتمالاً شما نتایج نامناسبی را پیدا می‌کنید. در بسیاری از موارد، نتایج “نامناسب” در واقعیت تنها نتایج غیر ایده آل هستند (مانند لیست صفحات سفید و سایت‌های اسپم که واقعاً هیچ ارتباطی با نام شخصی شما ندارند) اما شما واقعاً نمی‌توانید آن‌ها را پاک‌کنید و از بین ببرید. با اجرای دو مرحله از شش مرحله، شما می‌توانید شروع خوبی در هل دادن نتایج غیر ایده آل از چند صفحه اول گوگل داشته باشید. به‌عبارتی‌دیگر شما اگر از روش‌های بالا استفاده کنید، این نتایج بد را به صفحات بعدی گوگل می‌فرستید که عملاً هیچ بازدیدی ندارند.


    اما اگر نتایج شما به این صورت نبود باید چه کاری کنید؟

    اکانت خودتان را حذف کنید. اگر شما در هرکدام از شبکه‌های اجتماعی اکانت دارید اما فعالیت ندارید و هیچ بیوگرافی از خودتان ننوشته‌اید، آن را حذف کنید. همچنین اگر در سایت‌هایی که روی شخصیت مثبت شما تأثیر منفی می‌گذارد عضو هستید فوراً اکانت خودتان را حذف کنید.
    برای درخواست حذف با گوگل تماس بگیرید. به‌عنوان آخرین راه‌حل، می‌توانید یک درخواست برای گوگل ارسال کنید تا یک نتیجه جستجو را از فهرست نتایج جستجوی خود حذف کند. البته ممکن است گوگل این کار را انجام ندهد ولی به‌عنوان یک راه‌حل می‌توانید در نظر بگیرید. برای راهنمایی بیشتر به پشتیبانی گوگل سر بزنید.
    نتایج خوب را ترویج دهید. پیوسته به وب‌سایت شخصی و پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود لینک دهید. همچنین، در هنگام لینک دادن به آن‌ها، فراموش نکنید که نام خود را در متن استفاده کنید.

       

      نفر اول در گوگل

      اگر نام خود را در گوگل جستجو کردید و نتایج مناسبی را مشاهده نکردید، شما فرد خوش‌شانسی هستید چون رقابتی وجود ندارد و فقط با انجام یک یا دو مورد از موارد بالا به رتبه‌های بالای گوگل می‌رسید؛ اما اگر در نتایج جستجو تعداد افراد هم نام شما زیاد باشد، نبرد را بسیار سخت‌تر می‌کند اما هیچ راهی برای برطرف کردن آن وجود ندارد. اگر می‌خواهید بدانید چگونه در گوگل معروف شویم؟ مراحل فوق را به‌صورت کامل (به‌ویژه بخش وبلاگ نویسی) انجام دهید و در طول زمان، شما می‌توانید نام خودتان را در نتایج اول گوگل مشاهده کنید.

      در این مقاله ما ۷ راه را برای نفر اول در گوگل شدن پیشنهاد داده‌ایم. شما با چه روش‌های دیگری به موفقیت رسیده‌اید و در نتایج اول گوگل قرارگرفته‌اید؟ در بخش دیدگاه‌ها بنویسید تا هم ما و هم کاربران دیگر از تجربه شما استفاده کنند.


      منابع:
      6dglobal.com
      impactbnd.com 
      reputationdefender.com
      computer24.blog.ir
      سپاس
      🌹
      ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
      تجدید کد امنیتی
      مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

      دنبال کن ثواب داره😅😅
      👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

      Designed By Erfan Powered by Bayan