اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

دانلود Hexio 3.3.1 – بازی پازل و فکری سرگرم کننده “هکزیو” اندروید

Hexio – هکزیو عنوان یک بازی در ژانر پازلی و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Logisk برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Logisk خالق آثار خوب پازلی و فکری دیگری هم هست و نشان داده است که در این ژانر حرفی برای گفتن دارد. Hexio هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی ساده، تجربه ای یونیک را به ارمغان بیاورد. گیم پلی این بازی به صورت مینیمالیستی طراحی شده است و مکانیزم های آن پیچیدگی خاصی ندارد. Hexio از آن دسته بازی هایی است که آرامشبخش است و پازل های آن زیاد درگیر کننده نیستند و به غشای خاکستری مغزتان فشار وارد نمی کنند. اگر بخواهید یک بازه ای بین بدون فکر کردن و فکر کردن را در نظر بگیرید، Hexio دقیقاً در میانه آن بازه قرار می گیرد. برای حل کردن پازل های این بازی نیاز نیست زیاد فکر کنید و پس از مدت کوتاهی خودتان را در میانه ۹۶ مرحله کمپین بازی پیدا خواهید کرد. این بازی مانند بسیاری از بازی ها ادعای خارق العاده بودن و بی نظیر بودن را مطرح نمی کند و به جای آن یک گیم پلی ارائه می کند که به اندازه کافی چالش برانگیز است و می تواند اوقات فراغت تان را پر کند. مکانیزم های گیم پلی بازی به متصل کردن نقطه ها به یکدیگر خلاصه می شوند که به راحتی از طریق لمس کردن صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند.

 

Hexio

 

البته برای اینکار در بازی Hexio قوانینی هم وجود دارد. شما باید نقطه ها را با کشیدن خطوط به هم متصل کنید اما این خطوط نمی توانند یکدیگر را قطع کنند و تنها می توانید نقطه هایی را به هم متصل کنید که رنگ یکسانی دارند. گاهی اوقات هم یک یا چند لنگرگاه (اساساً یک نقطه سیاه است) ظاهر می شوند که شما می بایست خطوط تان را از آنها عبور دهید. این مکانیزم جذاب ترین بخش بازی است و پازل ها را جالب تر می کند. پازل ها تنوع خوبی دارند و ایده آنها اورجینال است. همچنین این پازل ها رفته رفته پیچیده تر می شوند مکانیزم های جدید و سطح جدیدی از چالش را رو به روی شما قرار می دهند. با وجود اینکه تمام پازل ها از یک فرمول کلی استفاده می کنند، با این وجود، هر مرحله دارای هویت منحصر به فرد خودش است. روی هم رفته باید گفت گیم پلی بازی جذاب و سرگرم کننده است و رضایتمندی لازم را فراهم می کند. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی بازی خوب است و طراحی هنری جهان بازی و انیمیشن ها عالی هستند. از لحاظ شنیداری، موسیقی متن بازی یک موسیقی ساده پیانو است که اتمسفر آرامشبخشی را در بازی به وجود می آورد. Hexio توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. از این رو، تیم اندروید 30تی قصد دارد این بازی را در دو نسخه اصلی و مود شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!


لینک های دانلود


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan