اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

دانلود Shadow Fight 3 1.21.1 b16270 – بازی اکشن خارق العاده “شادو فایت 3” اندروید + مود

Shadow Fight 3 Android

 

Shadow Fight 3 Full v1.21.1 + Mod – بازی خارق العاده نبرد سایه ها 3 مخصوص اندروید
یک بازی کنسولی فوق العاده زیبا با طراحی عالی و گیم پلی اعتیاداور تقدیم شما
پیشنهاد ویژه

Shadow Fight 3 – شادو فایت 3 نسخه سوم از بازی فوق العاده زیبا، محبوب و بی نظیر مبارزه سایه از استودیوی بازی سازی مطرح Nekki برای دستگاه های اندروید است که مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین و آخرین نسخه اش را برای اولین بار در ایران حضور شما علاقه مندان به بازیهای اکشن و شما دوستانی که منتظر انتشار این بازی کم نظیر بودید معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! با نصب Shadow Fight 3 برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ عصر جدیدی از مبارزه افسانه ای را تجربه خواهید کرد! در Shadow Fight 2 شما به مبارزه با حریفانی قدر می پرداختید که به صورت سایه بودند اما در Shadow Fight 3 آن سایه ها تبدیل به جنگنده ای خوش هیکل و زیبا شده اند! جنگنده خود را انتخاب کرده و وارد مبارزه هایی نفس گیر شوید و یکی از متفاوت ترین بازیهای اندرویدی را تجربه کنید! بازی نسبت به حجم کمش عالی طراحی شده و از زیباترین و خوش ساخت ترین بازیهای اندروید است ؛ بازی توسط ما برروی سه گوشی مختلف تست شد و خوشبختانه روی همه ان ها بدون مشکل اجرا گردید و پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه ان را از دست ندهید! اگر از دوستداران بازیهای اکشن باشید بدون شک بازی خارق العاده Shadow Fight 3 نظرتان را جللب خواهد نمود!

 

بازی Shadow Fight 3 از بهترین بازیهای سال 2020 اندروید خواهد بود و از ویژگی هایش می توان به مواردی چون مبارزه و نبرد در انواع مکان های متنوع و مختلف، امکان نابود کردن دشمنان پیش رو با کنترل های لمسی و بصری، سفر به مکان های مختلف از جهان برای مبارزه با قهرمانان، دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی و مهیج، امکان سفارشی سازی جنگنده خود با شمشیرهای متنوع، لباس ها و زره ها و قدرت های جادویی و گیم پلی اعتیاد اورش اشاره کرد! هم اکنون شما قادر هستید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل ان را از سرورهای پرسرعت اندروید 30تی برای دیوایس اندرویدی تان دانلود کنید و ساعت ها مشغول شوید!

توجه :

1 – نسخه جدید همانند شادوفایت 2 بدون نیاز به دیتا توسط توسعه دهنده اش عرضه شده و دیتای مورد نیاز با خود بازی دریافت میشود .
2 – ویژگی مود اینطور است که، وقتی حریف را در هوا می زنید قفل می کند تا جانش تمام شود [پول بازی هک نمیشود].


باکس دانلود

 دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 111 مگابایت

دانلود فایل نصبی مـود بازی (v1.21.0) با لینک مستقیم - 111 مگابایت


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan