اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

دانلود Stellio Music Player v5.8.0 - موزیک پلیر استلیو برای اندروید + آنلاکر

Stellio Music Player

Stellio Music Player Patched

 یکی از جدیدترین موزیک پلیرهای ارایه شده برای سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Stellio Team منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این موزیک پلیر جدید با قابلیتهای بالای خود و همچنین رابط کاربری بسیار زیبایی که دارد، میتواند ترانه های مورد علاقه شما را با کیفیتی مثال زدنی و البته در محیطی جذاب پخش کرده و تجربه ای لذت بخش برای شما به ارمغان بیاورد. از جمله قابلیتهایی که در این پلیر وجود داشته و فقط در پخش کننده های حرفه ای به چشم میخورد میتوان به اکولایزر 12 بانده اشاره کرد؛ مسلما این ویژگی تاثیر بسزایی در رسیدن به صدای دلخواه داشته و شما را در رسیدن به کیفیت مطلوب یاری خواهد نمود. علاوه بر اینها شما میتوانید فرمت بسیار با کیفیت FLAC را با استفاده از این برنامه براحتی پخش کرده و از جزییات بالای دستگاههای حاضر در موسیقی نهایت لذت را ببرید. لازم بذکر است که این اپلیکیشن با استقبال بسیار خوب کاربران گوگل پلی مواجه شده و موفق به کسب امتیاز بسیار خوب 4.6 شده است. 



ویژگیهای برنامه Stellio Music Player:


بهره گیری از موتور صوتی قدرتمند
دارا بودن 12 افکت صوتی متنوع (مثل VolumeAmp, Speed, Tone, Balance, Echo, Reverb, AutoWah, Flanger, AGC, Z-Bass, Z-Mids, Z-Treble, Compression)
دارا بودن اکولایزر 12 بانده
پشتیبانی از لیست پخشهای .cue .pls .m3u
پشتیبانی از فرمتهای WavPack(.wv .wvc), Monkey(.ape), MusePack (.mpc .mpp .mp+), Lossless (.mp4 .m4a .m4b), AAC (.aac .mp4 .m4a .m4b ), FLAC (.flac), Speex (.spx .wav .oga .ogg
امکان مرتب سازی ترانه های بر اساس Folders, Artists, Albums و Genres
تغییر تم پخش کننده بر اساس کاور ترانه ها
دارا بودن لاک اسکرین زیبا
دارا بودن 5 ویجت زیبا
امکان شخصی سازی ظاهر پخش کننده
دارا بودن تایمر خواب
امکان رفتن به ترانه بعدی با تکان دادن گوشی
نمایش متن ترانه ها (lyrics)
امکان ویرایش تگ ترانه ها
امکان دانلود خودکار کاورها
سازگاری با Last.fm

کاربران گرامی توجه داشته باشید :

بعد از نصب برنامه با استفاده از فایل آنلاکر آن را رجیستر کنید. در اجرای برنامه برای اولین بار نیاز با ارتباط اینترنتی خواهید داشت تا لایسنس شما تایید شود.

لینک های دانلود

تصاویر برنامه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan