اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

دانلود فیلترشکن Hotspot Shield - تست شده


Hotspot Shield VPN


این نسخه 100% رایگان و نامحدود Hotspot Shield VPN Proxy است و ویژگی های پایه را دارد. چنانچه برای پوشش گسترده تر سرور به نسخه کامل Hotspot Shield نیاز دارید 
با VPN – Hotspot Shield Basic رایگان میتوانید

⇦ بدون نگرانی از محدودیت های جغرافیایی همه وبسایت ها و برنامه ها را باز کرده و به آن ها دسترسی داشته باشید. این نسخه فعالیت های آنلاین شما را نیز کاملاً خصوصی، ناشناس و ایمن نگه می دارد. 

⇦ بصورت محرمانه و ناشناس بدون نگرانی از ردیابی فعالیت های آنلاین خود، آنلاین باشد.

⇦ از هکرها و سارقان در اتصالات WiFi عمومی در امان باشید

برجسته ترین ویژگی های Free VPN – Hotspot Shield Basic ویژه Android شما:

✓ رایگان: 100 درصد رایگان. بدون نیاز به اطلاعات کارت اعتباری یا ثبت نام.

✓ نامحدود: کاملاً نامحدود. بدون محدودیت های جلسه، سرعت یا  پهنای باند. 

✓ ساده: فقط با یکبار لمس دکمه «Connect» تمام محدودیت ها را بردارید. ✓ حریم خصوصی: ما فعالیت های کاربری 
شما را ثبت نمی کنیم. شما با Hotspot Shield کاملاً ناشناس هستید.

✓ امنیت: رمزگذاری SSL سطح نظامی ما، شما را کاملاً ناشناس و ایمن نگه می دارد.

✓ عملکرد: ما مالک همه سرورهای VPN هستیم تا VPN سریعتر و اتصالات ثابت و امن تر را تضمین کنیم.

-------------------------------------------
■ چراFree VPN – Hotspot Shield Basic
Free VPN – Hotspot Shield Basic100% رایگان، نامحدود و ایمن بوده و استفاده از آن فوق العاده آسان است. با Free VPN – Hotspot Shield Basic می توانید:

⇦ به هر وبسایتی در هر کشوری دسترسی داشته باشید. محدودیت های جغرافیایی را برای بازکردن قفل هر وبسایتی و در هر مکانی که به سر می برید، دور بزنید. از دیوارهای امنیتی جهت بازگشایی سایت های رسانه ای اجتماعی، سرویس های پخش ویدئو و محدودیت های فراگیر VOIP عبور کنید.
⇦ از اطلاعات خود در برابر هکرها حفاظت کنید. زمانیکه که به یک نقطه دسترسی عمومی Wi-Fi متصل می شوید نام، رمزهای عبور و اطلاعات شخصی شما به راحتی در معرض خطر است. Free VPN – Hotspot Shield Basicاطلاعات شما را رمزگذاری کرده و امنیت سطح بانکداری را جهت بهترین حفاظت به شما ارائه می دهد.
⇦ از ناشناس بودن کامل لذت ببرید - آدرس IP خود، هویت و مکان خود را از ردیاب های وبسایت ها و آنلاین پنهان کنید.
⇦ Free VPN – Hotspot Shield Basic یک سرویس تک کلیکی VPN Proxy است. HSSS فقط یک دکمه دارد. این دکمه  شما را سریعتر از پراکسی وب به یکی از چندین سرورهای ناشناس وصل می کند. 
⇦ به صورت ناشناس وبگردی کنید.  از خود در برابر جاسوسی ISP، ردیابی و هدف یابی وب سایت ها محافظت کنید.  Free VPN – Hotspot Shield Basic آدرس IP شما را تغییر می دهد در نتیجه هویت آنلاین شما ناشناس و فعالیت اینترنتی‌تان در برابر چشم ها و تجارت های فضول و تجسس کننده غیر قابل دسترسی باقی می ماند.

■ طراحی شده توسط AnchorFree
AnchorFree شرکت سرمایه گذاری خصوصی واقع در دره سیلیکون است. رسالت این شرکت تسهیل دسترسی امن به اطلاعات جهانی است. اعتقاد شرکت AnchorFree قراردادن کنترل آنلاین اطلاعات شخصی در دستان مصرف کنندگان است. شرکت AnchorFree از طریق محبوب ترین برنامه خود Hotspot Shield، به میلیون ها کاربر امنیت، حریم خصوصی و دسترسی آنلاین ارائه می دهد. Hotspot Shield با کانال یابی همه فعالیت های وب از طریق شبکه خصوصی مجازی، تونل امن شخصی برای هر کاربر ایجاد کرده و امکان فعالیت های آنلاین کاربر را میسر می سازد و سایت های بازدید شده، موارد جستجو شده و اطلاعات قابل شناسایی شخصی را همواره خصوصی نگه می دارد.



حجم : 15.2مگابایت


دانلود فایل نصبی

DOWNLOAD

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan