اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

مترجم گوگل در ترجمه آفلاین با دقت بیشتری ترجمه می کند

مترجم گوگل

امروزه مترجم گوگل یکی از برنامه هایی است که اکثر کشور ها را پشتیبانی می کند و می توانید متن ها و یا کلمات مورد نظر را به زبان مورد نظر ترجمه کنید. ولی در بعضی اوقات، این اتفاق می افتد که شما دسترسی به اینترنت ندارید و می خواهید جمله یا کلمه مورد نظرتان را ترجمه کنید، در این صورت می توانید از نسخه آفلاین گوگل ترنسلیت استفاده نمایید. اما نکته ای که وجود دارد این است که در مترجم گوگل به صورت آنلاین سیستمی به نام ترجمه ماشین عصبی وجود دارد که نسبت به نسخه ی آفلاین با دقت بیشتری ترجمه می کند.

مترجم گوگل(ترجمه سیستم عصبی)

اما در فناوری جدید گوگل، مترجم آفلاین گوگل به این فناوری یعنی ترجمه ماشین عصبی دست یافته است و این یک خبری خوبی است برای کاربرانی که میخواهند به صورت آفلان و البته با دقت بیشتری ترجمه کنند. این سیستم عصبی مبتنی بر یادگیری است و از الگوریتمی پیچیده برای ترجمه متون استفاده میکند. نکته ای که وجود دارد این است که در حین ترجمه، به جملات و معنای آن نگاه ویژه ای دارد که باعث می شود که ترجمه شما نسبتا دقیق تر شود.

حجم فایلی که برای نسخه آفلاین در نظر گرفته شده است چیزی حدود ۳۵ تا ۴۵ مگابایت است. این نسخه فضای زیادی روی سیستم شما اشغال نمی کند و می توانید خیلی راحت از آن استفاده نمایید. در برخی از کشور ها این تکنولوژی استفاده شده است و می توانند از آن استفاده نمایند ولی در برخی از کشور ها این تکنولوژی کمی با تاخیر ارائه میشود.

پس اگر نیاز دارید تا ترجمه آفلاین شما با دقت بیشتری انجام شود، حتما جدید ترین نسخه ی گوگل ترجمه را روی گوشی خود نصب نمایید تا با دقت بیشتری به صورت آفلاین، متون را ترجمه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan