اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

ذخیره استوری در واتساپ به صورت تصویری | Status Saver

استوری در واتساپ

  1. اپلیکیشن ها مدام در حال بروز رسانی هستند، قابلیت های جدیدی به آن ها اضافه می شوند، همچنین امن تر و کاربردی تر می شوند. واتساپ جز اپلیکیشن های امنی است که با بروز رسانی هایی که انجام شد قابلیت های جدیدی به آن اضافه شد و منو و سایر قسمت های اپلیکیشن هم تغییر کرده است. یکی از ویژگی های جالب در این اپلیکیشن استوری در واتساپ می باشد  که می توانید وضعیت های مورد نظر خود را در آن جا قرار دهید. اما گاهی پیش می آید که دوست دارید وضعیت های مخاطبین خود را به اشتراک بگذارید. اما چگونه این مورد امکان پذیر است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا بررسی کنیم چگونه وضعیت های مخاطبین خود را ذخیره کنیم. لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید

یکی از قابلیت جدید واتساپ که اخیرا اضافه شده است، وضعیت های واتساپ می باشد که در واقع مثل استوری اینستاگرام می باشد که می توانید عکس و ویدیو کوتاه بگذارید. همچنین می توانید مشخص کنید که وضعیتتان را چه کسانی مشاهده کنند و چه کسانی مشاهده نکنند. پیش از این که بخواهیم صحبت کنیم که چگونه استوری های موجود در واتساپ را ذخیره کنیم نیاز به یک اپلیکیشن جداگانه است. برای همین منظور شما هر اپلیکیشن را از هر جایی دانلود نکنید، فقط از جاهای معتبر مثل گوگل پلی، اپلیکیشن های خود را دانلود و نصب نمایید.

دانلود اپلیکیشن Status Saver(ذخیره استوری در واتساپ)

بدین منظور به فروشگاه یا پلی استور گوشی های اندرویدی خود رفته و سپس در قسمت سرچ Status Saver را جستجو کنید.

    استوری در واتساپ

سپس این اپلیکیشن را دانلود و نصب نمایید.(روی لینک زیر کلیک کنید.)

استوری در واتساپ

با این اپلیکیشن می توانید استوری های مخاطبین خودتان را ذخیره نمایید. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می توان به حذف، ارسال، اشتراک گذاری و Repost کردن استوری ها اشاره کرد. همچنین تمام استوری های مخاطبینتان، در این اپلیکیشن وجود دارند و دسترسی سریع و آسانی به آنها دارید. در این اپلیکیشن این امکان وجود دارد که بتوانید استوری ها را به صورت چند تایی ذخیره کنید و در وقت خودتان صرفه جویی کنید.

نکته: برای این که بتوانید از این اپلیکیشن استفاده نمایید حتما باید نسخه اصلی واتساپ را دانلود و نصب نمایید، در غیر این صورت استوری ها مورد نظر نمایش داده نمی شود.

بعد از این که این برنامه را دانلود و نصب کردید به محیط برنامه می روید.

استوری در واتساپاستوری در واتساپ

 

همچنین بخوانید، ذخیره استوری در اینستاگرام

اگر واتساپ نصب کرده باشید و مخاطبین شما استوری گذاشته باشند، استوری ها در دو بخش نمایش داده می شود که عکس ها در یک قسمت و فیلم ها در بخش دیگری قرار گرفته است. سپس استوری مورد نظر خود را انتخاب می کنید.

استوری در واتساپ

در اینجا در سمت راست، پایین یک علامت بعلاوه وجود دارد که شامل گزینه های مختلفی است که عبارتند از:

استوری در واتساپ

تنظیمات نرم افزار


Save: می توانید استوری مورد نظر را ذخیره کنید.

Share: می توانید استوری مورد نظر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Repost: می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و استوری مورد نظر را در استوری خود قرار دهید یا برای دیگران در واتساپ بفرستید.

Set As: می توانید آن را روی پروفایل واتساپ خود ست کنید

Delete: می توانید استوری مورد نظر را حذف نمایید.


در این قسمت بر روی Save می زنید و استوری خود را ذخیره می کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan