اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

آموزش اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام


در این بخش با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه لینک مورد نظر خود را در استوری اینستاگرام خود بگذارید. در واقع اگر میخواهید که فالوور های خود را به سمت سایت خود بکشانید و یا اینکه بخواهید محصولی را به فروش برسانید با ما در ادامه آموزش همراه باشد.

آموزش اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام

برای اینکه بتوانید لینک مورد نظر خود را در استوری بگذارید در ابتدا می بایست اطمینان حاصل کنید که اینستاگرام خود را به آخرین ورژن آپدیت کرده اید و اکانت شما تجاری می باشد.

در ابتدا وارد پیج اینستاگرام خود شده و مانند تصویر زیر بر روی قسمت مورد نظر کلیک نمایید.

استوریدر این قسمت شما می توانید به دو صورت عمل کنید یا این که شما می بایست عکس و فیلم مورد نظر خود را گرفته و در استوری خود بگذارید و یا این که از گالری خود فقط عکس ها و فیلم هایی که در ۲۴ ساعت گذشته، گرفته شده است قرار دهید.

استوری

چنانچه عکس مورد نظر شما از ۲۴ ساغت گذشته است می توانید از آن اسکرین شات بگیرید و آن عکس را به لیست عکس های مورد نظر برای استوری خود نیز اضافه کنید. بعد از آن می بایست که لینک مورد نظر را همانند تصویر زیر اضافه کنید.

 استوری

 

استوری

در این قسمت می بایست آدرس مورد نظر خود را وارد نمایید و گزینه تایید را بزنید تا لینک مورد نظر اضافه شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که گذاشتن لینک در استوری خود، به تنهایی کاربرد ندارد و باید شما به کاربران خود نشان دهید که چگونه بر روی لینک مورد نظر کلیک کنند.

add-links-to-instagram-stories-05

نکته دیگری که وجود دارد این است که برای بازدهی بهتر شما می توانید چندین story داشته باشید و آخرین دستور العمل آموزشی خود را حاوی استوری در نظر بگیرید که لینک دار باشد.

نتیجه گیری

اضافه شدن لینک در استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های مهم برای وب مستر ها و بازاریابان می باشند. کسانی که بخواهند مطالب جدید خود را به نمایش بگذارند و بیشتر دیده شوند بسیار مفید می باشد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم به گذاشتن لینک در story علاقه مند هستید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan