اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

نقد و بررسی و دانلود پیام رسان گپ

گپ؛ پیام رسانی مطابق با بروزترین فناوری‌های جهان 

پیام رسان گپ(Gap) یک اپلیکیشن پیام رسان کاربردی و  قدرتمند است که توسط توسعه دهندگان ایرانی منتشر شده و قابلیت های متفاوت و کاربردی‌تری نسبت به سایر پیام رسان ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم همراه شما به بررسی و دانلود پیام رسان گپ بپردازیم.در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

گپ پیام رسان منتخب

بررسی پیام رسان گپ

برنامه گپ (Gap) یک اپلیکیشن پیام رسان قدرتمند داخلی است که امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برنامه مذکور از رابط کاربری مطلوبی بهره می‌برد. بنابراین کاربر می‌تواند به سرعت با آن ارتباط برقرار کند.

معرفی برنامه پیام رسان گپ

اطلاعات، خدمات، بازی و سرگرمی

پیام رسان گپ؛ دنیایی از اطلاعات کاربردی، خدمات مفید، بازی و سرگرمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان گپ می‌توانید محتوا یا موضوع موردنظر خود را انتخاب کرده و لذت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات دلخواه را تجربه کنید. در بازی‌های آنلاین گپ با دوستان خود رقابت کنید و آن‌ها را به چالش بکشید.

چت دو نفره، ایجاد گروه و ارسال محتوا

پیام رسان گپ؛ با ارائه پلتفرم‌های مختلفی همچون اندروید، iOS و نسخه تحت وب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که همیشه و در هر لحظه پیام رسان داخلی گپ را در اختیار داشته باشید. در این پیام رسان می‌توانید به‌صورت دونفره و یا گروهی با دوستان خود چت کنید و از سرعت بالا، سهولت دسترسی و رابط کاربری جذاب گپ لذت ببرید.

 

چت دو نفره، ایجاد گروه و ارسال محتوا

بات پلتفرم

پیام رسان گپ یک بستر مدرن ارتباطی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد تا بتوانند بر پایه گپ خدمات، محصولات و محتوای مورد نظر خودشان را به صورت ساده و تعاملی در اختیار مشترکین گپ قرار دهند. توسعه دهندگان می توانند این خدمات و محتوا را به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار دهند و یا کسب درآمد نمایند.

کسب درآمد

پیام‌رسان گپ دنیایی از امکانات کاربردی و خدمات حوزه بازی و سرگرمی در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان گپ شما به راحتی می‌توانید فروشگاه مجازی خود را راه  اندازی و شروع به فروش محصولات و خدمات خود کنید. نگران پرداخت هزینه نباشید چرا که کیف پول گپ همیشه در کنار شماست تا با آسودگی خاطر از درگاهی امن برای مدیریت مالی سرویس ها و فروشگاه‌های خود استفاده کنید.

کیف پول همراه شما

شما با استفاده از کیف پول گپ می‌توانید حساب خود را شارژ کنید و پرداخت‌های مختلفی را انجام دهید. خرید از فروشگاه‌ها، شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات، استفاده از امکانات خاصی از بازی‌ها و صدها امکان دیگر همگی در کیف پول همراه شما قرار گرفته است.

کیف پول همراه شما

ارسال و درخواست وجه

درخواست پول در بستر گپ، شما می توانید با استفاده از این امکان در گپ صورتحساب ایجاد کنید و برای دوستان و خانواده بفرستید. از موارد مورد استفاده از این سرویس می توان به دریافت دانگ، یاداوری و دریافت قسط در قرض‌الحسنه های خانوادگی، پرداخت شارژ ساختمان. فعالیت‌های نیکوکارای و … اشاره کرد.

تغییر پوسته به انتخاب خودتان

بعد از دانلود پیام رسان گپ؛ به راحتی می‌توانید پوسته‌ای جذاب و دلنشین به انتخاب خودتان را انتخاب و اعمال کنید. پیام رسان گپ پوسته‌های اختصاصی و جذابی تدارک دیده تا همه چیز در محیط این پیام رسان داخلی مطابق میل شما باشد.

تغییر پوسته به انتخاب خودتان

ایجاد رمز عبور برای افراد ناشناس

در پیام رسان داخلی گپ؛ به راحتی می‌توانید از مدرن‌ترین روش‌های رمزنگاری برای درخواست رمز عبور هنگام ورود به پیام رسان گپ استفاده کنید و از عدم دسترسی دیگران به اطلاعات و مکاتبات خود مطمئن گردید.

 

 

امنیت پیام رسان گپ

امنیت پیام‌ رسان گپ

سیاست های حفظ حریم خصوصی کاربران در پیام رسان گپ:

پیام رسان گپ یک بستر امن و کاملا خصوصی برای ارتباط و پیام رسانی است. حریم خصوصی کاربران در گپ در سطح کامل رعایت می شود.

امنیت

امنیت پیام‌ رسان گپ برای کاربران بسیار مهم است. مدیران پیام‌رسان نهایت برنامه‌ریزی و تلاش را برای حفظ امنیت اطلاعات شما در پیام‌رسان گپ انجام می‌دهند و حافظ معیارهای امنیت فیزیکی، فنی و اداری شما هستند تا اینکه اطلاعات شمارا در برابر از دست رفتن، سوءاستفاده، دسترسی غیرمجاز، لو رفتن و یا تغییر حفظ کنند. اقدامات امنیتی که استفاده می‌شود شامل امن سازی نرم‌افزاری زیرساخت در سطوح مختلف، فایروال، رمزگذاری دیتاها و کنترل دسترسی فیزیکی به دیتاسنتر می‌باشد.

ذخیره اطلاعات

گپ تنها داده هایی را ذخیره می کند که برای عملکرد درست به آنها نیاز می‌باشد. البته این مورد تا زمانی است که شما از گپ استفاده می کنید. در صورتیکه حساب کاربری خود در گپ را حذف نمایید، کلیه اطلاعات شما حذف خواهد شد.

کسب درآمد از  پیام رسان گپ

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به صورت جداگانه به آن اشاره می‌کردیم، امکان کسب درآمد پیام رسان گپ (Gap) است که به کاربرانش اجازه می‌دهد از تلاشی که انجام می‌دهند و معمولا به دلایل مختلف دسترسی به موضوع تبلیغات ندارند، کسب درآمد کرده و اندک درآمدی از تلاش خود داشته باشند.

این قابلیت تقریبا در هیچ پیام رسان داخلی و خارجی وجود نداشته و عملا پیام رسان گپ (Gap) را به یکه تاز در این زمینه تبدیل کرده است. جالب است بدانید که این امکان صرفا در کانال‌ها محصور نشده و اگر جزو کاربرانی هستید که گروه‌های بزرگ و فعالی دارید، می‌توانید این قابلیت را در گروه خود فعال کنید و از تبلیغاتی که در بین پست‌هایتان انجام می‌شود، کسب درآمد نمایید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه پیام رسان گپ (Gap) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود پیام رسان گپ خواهید بود.

نقاط قوت:

  • امکان تغییر پوسته و رابط کاربری برنامه
  • دسته بندی گفتگوها
  • امکان ایجاد کانال و گروه
  • ارائه نسخه تحت وب
  • ارائه مجموع متنوعی از استیکرها
  • امکان تعیین رمز عبور برای ورود به برنامه
  • امکان دسترسی به خدمات و سرگرمی های متنوع از طریق «دنیای گپ»
  • امکان درخواست و ارسال پول
  • امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض
  • دانلود پیام رسان گپ از مارکت‌های معتبر

نقاط ضعف:

  • حذف حساب های کاربری غیر فعال

حذف حساب های کاربری غیر فعال

نگهداری حساب های کاربری غیر فعال برای گپ هزینه دارد و فضای هارد برای ما ارزش زیادی دارد. اگر شما استفاده از گپ را قطع کنید و یا برای ۹ ماه به اکانت خود لاگین نکنید، اکانت شما با تمام محتویات و هر فایل و مستنداتی که در سرورهای ابری گپ است حذف می شود.

 

تعرفه استفاده از پیام رسان گپ

تعرفه دیتای اپراتورهای موبایل برای پیام‌رسان‌های داخلی نظیر گپ؛ یک‌ سوم، محاسبه می‌شود و در مخابرات یک چهارم

سه اپراتور موبایل کشور خبر می‌دهند که بر اساس مصوبه ۲۵۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و در راستای حمایت و توسعه فعالیت پیام‌رسان‌های بومی، تعرفه دیتا برای بهره‌گیری از پیام‌رسان‌های داخلی یک سوم تعرفه ترافیک بین‌الملل محاسبه می شود.

 

دانلود پیام رسان گپ

به سادگی می توانید پیام رسان گپ را روی تلفن همراه یا کامپیوتر خود تجربه نمایید. برای این کار می توانید پیام رسان داخلی گپ را از مارکت‌های معتبر ایرانی و بین المللی ( گوگل پلی استور – اپل اپ استور) دریافت نمایید. خوشحال می‌شویم بعد از دانلود و بررسی پیام رسان گپ تجربه استفاده خود برای ما در میان بگذارید.

دانلود پیام رسان گپ برای ios

دانلود پیام رسان گپ برای ios

دانلود پیام رسان گپ برای اندروید

دانلود پیام رسان گپ برای اندروید

بررسی پیام رسان گپ؛ فــراتـــر از ارتباط
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan