اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

دانلود LAST DAY ALIVE 4.5.0 – بازی اکشن و تفنگی خارق العاده “آخرین روز بقا” اندروید + مود + دیتا

LAST DAY ALIVE v4.5.0 + Mod – بازی اکشن فوق العاده آخرین روز زنده ماندن اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (تجهیزات نامحدود + شلیک پشت سر هم بدون تعویض خشاب)
بازی آنلاین است – پیشنهاد ویژه

LAST DAY ALIVE – آخرین روز بقا بازی جدید، فوق العاده زیبا و هیجان انگیز از استودیوی My.com B.V برای اندروید است که با همکاری کمپانی معروف GLU MOBILE عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! همانطور که از نام بازی مشخص است، شما باید برای زنده ماندن خود تلاش کنید! آخرالزمان رسیده است و زامبی ها و موجوداتی عجیب و غریب کل شهر را احاظه کرده اند و این شما هستید که باید اسلحه تان را در دست بگیرید و برای نجات بازماندگان تلاش کنید! طیف گسترده ای از زامبی ها و ماموریت های خاص پیش روی شماست ؛ زامبی ها را قتل و عام کنید و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و یکی از زیباترین بازیهای اکشن را تجربه کنید! انواع حالت های مختلف در بازی LAST DAY ALIVE گنجانده شده است ؛ در حال تک نفره به نجات جان بازکاندگان می پردازید و در حالت PvP امکان رقابت با کاربران سراسر جهان وجود دارد! پایگاه اختصاصی خودتان را بسازید و سپس ان را بر اساس میل تان سفارشی سازی بکنید و از ان در مقابل زامبی ها محافظت کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و تفنگی هستید بدون شک LAST DAY ALIVE با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند ؛ آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟!

اموزش کسب درامد از کوتاه ساز لینک ام جی

در این مطلب باموضوع کسب درامد از کوتاه ساز لینک در خدمت شما هستم.

اول از همه بهتره توضیحی درباره کوتاه ساز لینک بدم

کوتاه ساز لینک به ابزاری گفته میشه که لینک های بلند رو کوتاه میکنه که این لینک ها میتونه ادرس ویدئوهای اپارات باشه یا ادرس یه مطلب از یه سایت باشه یا ادرس دانلود فیلم باشه یا هرچیز دیگه ای


به این لینک دقت کنید

http://dovnloadd.blog.ir/post/33

لینک بالا خیلی طولانی هست و حفظ کردنش خیلی سخته همچنین اگه این لینک رو نشر بدیم هیچ سودی برامون نداره

ولی شما میتونید با استفاده از کوتاه ساز لینک ام جی  لینک های بلند خودتون یا دیگران رو کوتاه کنید نشر بدید و از این نشر کسب درامد کنید!

کوتاه شده لینک بالا به این شکل هست>> https://mj-link.ir/23ZXIl


خب چرا وقتی ما این لینک هارو کوتاه میکنیم و نشر میدیم به ما پول میده؟

چون وقتی کاربر روی لینکی که شما اون رو کوتاه کردید کلیک میکنه چدثانیه تبلیغ نشون میده سپس به مقصد منتقل میشه

و ازای هر بازدید به شما مبلغی رو میده(به ازای هر بازدید 140ریال!!)

ینی کافیه شما یه کانالبا حدود 1هزار عضو یا یه وبلاگ با حدود 1هزار بازدید داشته باشید فقط از کوتاه ساز لینک ماهیانه بالای 420هزار تومن درامد کسب میکنید حالا تبلیغات و راه های در امد دیگه بماند!



 برای ورود به سایت کوتاه ساز ام جی لینک اینجا کلیک کنید

دانلود Mobile Legends: Bang Bang 1.5.62.6153 – بازی اکشن پرطرفدار و فوق العاده اسطوره های نبرد اندروید

Mobile Legends: Bang Bang – موبایل لجند (اسطوره نبرد – بنگ بنگ) یک بازی اکشن – نقش آفرینی فوق العاده از Moonton برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از صد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما قصد معرفی جدیدترین آپدیت اش را داریم! با نصب Mobile Legends: Bang Bang برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی نقش محور فوق العاده زیبا با نبردهای پنج به پنج و امکان بازی آنلاین را تجربه کنید! قهرمانان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و قدم در نبردی نابرابر بگذارید! نبردها در بازی Mobile Legends: Bang Bang بیشتر از 10 دقیقه به طول نمی انجامند و انتخاب حریف مناسب برای شما نیز تنها 10 ثانیه زمان می برد! Mobile Legends: Bang Bang از لحاظ محیط و ساز و کارهای نبرد همپای بازی های نقش محور در پی سی و کنسول های بازی است و آن را به همه شما دوستداران بازیهای نقش آفرینی و دوتا پیشنهاد می دهیم! با یک لمس انگشت دمار از روزگار حریفان تان در آورید و ثابت کنید که قدرتمندترین گروه قهرمانان را دارید ؛ گوشی شما تشنه مبارزه است!

مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan