اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

دانلود ArgoVPN آرگو وی پی ان - فیلتر شکن رایگان و سریع


یکی از مشکلات اساسی در برخی کشور فیلتر بودن سایت‌ها بوده که مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد می‌کند. از طرفی برخی از سایت‌های تحقیقاتی نیز دارای این مشکل بوده و همین امر موجب شده است تا بسیاری از افراد حتی در انجام پروژه‌های تحقیقاتی خود مشکلاتی داشته باشند. طراحان و کارشناسان در صدد ایجاد راه حل در این مشکل توانستند VPN و پروکسی طراحی نموده و در اختیار کاربران خود قرار دهند. 

به همین منظور یکی از اپلیکیشن‌های بسیار موثر در این امر اپلیکیشن ArgoVPN است. این اپلیکیشن، یک فیلتر شکن بسیار قوی بوده که مورد توجه بیشتر کاربران است.

از مزایای اپلیکیشن ArgoVPN می‌توان به سرعت بالا و امنیت آن اشاره کرد. مشکل اصلی در استفاده از VPN و پروکسی قطع و وصل مداوم آن است که موجب کلافگی کاربران زیادی گشته. اما در اپلیکیشن ArgoVPN می‌توان به جرات اظهار کرد که این مشکل وجود نداشته و کاربران به هنگام استفاده از آن به آسانی با سرعت بالا و بدون قطعی مواجه هستند.

ArgoVPN دارای چندین ویژگی اصلی مانند Falcon و Bridge بوده که با این قابلیت‌ها  می‌توانید در قسمتی نام کاریری خود را ثبت کرده و امکان استفاده از هر سایتی بدون فیلترشکن را داشته باشید.  


برخی از امکانات اپلیکیشن ArgoVPN:

-    عدم قطعی

-    سرعت بالا

حجم مناسب

مصرف اینترنت به صرفه


جهت دانلود آرگو vpn اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan