اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

اندروید ۹ پای و ویژگی های برتر آن


اکنون مجهز بودن گوشی ها به آخرین سیستم عامل اندرویدی یک نقطه مثبت محسوب می شود زیرا رابط کاربری و نرم افزارهای دلچسب تری را به مخاطب ارائه می هد . مدتی است که گوگل از اندروید جدید با نام اندروید ۹ پای رونمایی کرده است . این سیستم عامل که پس از اندروید ۸٫۰ اوریو به روز رسانی شده است دارای زرق و برق و جذابیت بیشتری می باشد . با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های برتر این سیستم عامل بپردازیم .

به نظر من این ورژن کمی شبیه به سیستم عامل ios 12  می باشد پس همانطور که می دانید رابط کاربری بسیار راحتی را به مخاطب ارائه می دهد و اگر از کاربران آیفون بوده اید و اکنون قصد خرید گوشی اندرویدی را دارید این خبر بسیار خوبی می تواند باشد .

ادامه توضیحات در ادامه مطلب

میدونید پیج اینستاگرام خودتون یا دوستانتون چقدر فالور فیک داره؟ پیشنهاد میکنم این مطلب رو بخونید

اندروید 9 پای

سرچ

سرچ این آپدیت اندروید ، نسبت به قبل بسیار بهینه تر شده است زمانی که شما به سرچ کلی در گوشی خود می پردازید هر آنچه را که با این کلمه سرچ کرده اید برای شما نشان می دهد برای مثال عکس ها ، متن ها ، پیام ها و غیره  حتی دسترسی به  هریک از آنها را نیز برای شما امکان ساخته است .

ایموجی

بیش از ۱۵۰ ایموجی دوست داشتنی و جدید به اندروید ۹ پای افزوده شده است و همچنین  جزییات بسیار بیشتری قابل مشاهده هستند به گونه ای که می‌توانید رنگ پوست را در ایموجی‌های خود تغییر دهید .

اندروید 9 پای

بهینه سازی باتری

صرفه جویی در مصرف باتری با اضافه کردن دو قابلیت Adaptive Brightness  و Adaptive Battery بسیار مخاطبان را راضی کرده است . این تکنولوژی با استفاده از هوش مصنوعی می تواند مصرف باتری گوشی های اندروید را کاهش دهد .  این مشکل همیشه  کاربران اندرویدی را ناراضی می کرده است ، اما این بار به نظرات کاربران اهمیت داده شده و با آپدیت این نسخه شارژدهی باتری افزایش یافته است.

دلیل دیر شارژ شدن گوشی های هوشمند و چند راهکار برای آن را مطالعه کنید .

اندروید 9 پای

ژست های حرکتی

ژست های حرکتی طراحی شده روی صفحه نمایش در اندروید ۹ پای می تواند  سرعت عملکرد شما را بسیار افزایش دهد همچنین فعالیت شما را در محیط گوشیتان بسیار راحت تر و دلچسب تر می کند  . اول از همه این قابلیت را از منوی تنظیمات گوشی خود فعال کنید سپس کافیست تنها انگشت خود را به سمت بالا و پایین حرکت دهید ، این قابلیت در آینده می تواند بسیار بهینه تر طراحی شود تا بتواند کاربر را بیش از این راضی نگه دارد .

زوم شدن متن

یکی از ویژگی های مورد انتظاری که اکنون در اندروید ۹ پای قابل دسترسی می باشد این است که هنگام انتخاب یا های‌لایت کردن یک کلمه یا عبارت  بطور خودکار ذره بین فعال می شود و کلمه مورد نظر بزرگنمایی می شود .

اندروید 9 پای

ارتقا بلوتوث

بلوتوث به ورژن ۵ ارتقا یافته است و قابلیت اتصال به چند دستگاه به طور همزمان به آن نیز افزوده شده است . برای مثال می توانید به هدفون به سیستم صوتی اتومبیل خود و همزمان به گوشی دیگری متصل شوید .

 

خاموش شدن خودکار نقطه اتصال

این قابلیت به گونه ای طراحی شده است که  اگر در مدت چند دقیقه هیچ دستگاهی به  hotspot  ایجاد شده متصل نباشد، هات اسپات غیر فعال می‌شود. این ویژگی به طور پیش‌فرض در اندرید ۹ پای فعال است  و در مصرف باتری صرفه جویی می کند البته با این حال امکان غیر فعال کردن آن هم نیز وجود دارد.

اندروید 9 پای

سرویس Sound amplifier

این سرویس جدید با نام Sound amplifier که به شما این امکان رو می دهد که بیش از ۱۰۰ تنظیم مختلف رو برای شنیدن بهتر و تقویت صدا بر روی صوت اعمال کنید .

آسیب کمتر به چشم

ما هر روزه وقت زیادی را صرف استفاده از گوشی های هوشمند خودمان می کنیم و این موضوع ممکن است به چشمانمان آسیب وارد کند در اندروید ۹ پای تکنولوژی طراحی شده است که می تواند  نور آبی مضرر را حذف کند البته خیلی قبل تر ، این قابلیت در گوشی های هواوی طراحی شده بوده است .

جمع بندی اندروید ۹ پای

Android 9 Pie دارای هوش مصنوعی قدرتمندی است که وظیفه ی یادگیری رفتارهای شما را داراست ، در مجموع رنگ منوها درخشان تر و رنگی ترو تنظیمات و آیکون ها شاداب تر شده اند . در کل اندروید ۹ پای بیش از هر چیز دیگری روی سرعت متمرکز بوده و محیطی را به وجود می آورد که لذت بیشتری را از کارکرد با آن حس کنیم .

مطالب خیلی جالبی دارین

لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنید و درباره ی مطالبمون نظر بدید

به روی چشم
وبلاگ مارو دنبال کنید
ما هم دنبالتون میکنیم
خیلی ازتون ممنونم
وبلاگ شما با افتخار دنبال شد
منتظر دنبال کردن شما هستیم☺
اگه نظرتون برای تبادل لینک مثبت حتما خبرم کنید
اظف میکنید نظرتون درباره تبادل لینک برام بفرستید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan