اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

دانلود رایگان اپچه2 با لینک مستقیم


دانلود رایگان اپچه 2!!!


پس از مدت ها انتظار بالاخره منتشر شد!!!


خوب دوستان بالاخره با فراهم شدن زیرساخت های لازم و البته اندکی تاخیر :) ما دوباره برگشتیم تا این بار قوی تر، وسیع تر و حرفه ای تر به این راه ادامه دهیم ... 😊🎉
.
و شروعی است برای آنکه شما هم همراه شوید و در ساخت محصولی بهتر و مفیدتر به ما و بقیه کمک کنید ... 🌱
.
تو این مدت ما اشتباهاتی داشتیم و گاهی اولویت ها را درست نشناختیم که از این بابت عذرخواهی می کنیم 🙏 ما هم نیاز داشتیم تجربه کنیم و یاد بگیریم و از این که در این راه صبوری کردید، سپاسگذاریم. 📚
.
نسخه آزمایشی و البته کمی محدود شده اپچه ۲ را می توانید از پایین صفحه دانلودکنید.
.
اگر پیش از این، برنامه را از طریق سایت دریافت کردید حتما اون را به نسخه جدیدتر آپدیت کنید. این نسخه رسمی تر هست و تغییرات بیشتری داشته است 📥(این توضیحات منتشر شده از طرف خود سازنده است)



برای دانلود اینجا کلیک کنید.

چجوری دانلودش کنم
مث بقیه
من دانلود کردم ولی زیپ است و نصب کننده ندارد.
عالی بود مرسی
سلام واسه من بفرستید
لینک دانلود نداره که
پایین مطلب لینک دانلود هست
چجوری دانلود کنم تو رو خدا بگین
اموزش خانندگی چیه یکی بهم بگه چجوری دانلود کنم
کو لینک ؟؟؟ لینکی نمیبینم ک من
اشتراک میخواد؟
چه جوری نصب کنم
باز نمیشه سایت دانلود همش دروغ میگید
پد سگ پولم به باد رفت لینکشو باز نکنید
سلام اول خودش میاره میگه دانلود باید رو اون بزنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan