اندروید 30تی

انواع بازی و برنامه اندروید

دانلود برنامه اپچه - ساخت بازی و برنامه اندروید با گوشی و تبلت

اپچه، ساخت برنامه و بازی اندروید!


توضیح

 

تا حالا دوستات را با یه تبریک برنامه ای شگفت زده کردی! دوست داری تو هم امروز برنامه خودت را داشته باشی ؟

احتمالا برنامه نویس نیستی یا حوصله اش را همنداری ..

در عوض کلی ایده و استعداد داری که فکر می کنی میتونه برای بقیه مفید باشه و خدمتی بهشون بکنه. اپچه اومده تا بهت کمک کنه بتونی این استعدادت را در قالب برنامه ها و بازی های زیبا و مختلف شکوفا کنی بدون این که نیاز باشه برنامه نویسی بدونی

با اپچه میتونی تو چند دقیقه یه برنامه را تماما توی موبایل خودت بسازی و منتشر کنی. حتما نگران هزینه اش هستی ؟ اپچه به تو این امکان را میده که بتونی کاملا رایگان برنامه ات را بسازی!

فقط کافیه یکی از قالب ها را انتخاب کنی، قسمت هایی که میخوای را ویرایش کنی و با یک دکمه فایل نصب ( apk ) برنامه ات را بگیری و گسترشش بدی .. تو اپچه تعداد زیادی تصویر هم هست که میتونی بینشون جستجو کنی و سریع تر برنامه ات را بسازی ... اپچه از تبلیغات عدد هم پشتیبانی می  کنه.

اما این همه ماجرا نیست! تا حالا با یه برنامه تولدت دوستات را تبریک گفتی ؟ تونستی شگفت زدشون بکنی ؟

اپچه یه قالب ویژه و سوپرایز کننده هم داره

وای عالیه یه بازی ساختم 200تا مرحله داره
ولی تو انتشارش توی کافه بازار مشکل دارم
ممنون میشم راهنماییم کنید
لطفا زود نسخه جدیدشو بیارین مردیم از هیجان
نسخه جدیدش معلوم نیس کی بیاد
به محض انتشار اپچه 2 توسط تیم بیتس آرت ، ما نیز اون رو انتشار میدیدم
آیا برنامه ای که ساختیم را میشه پولی اراعه داد ؟
بله

واقعا برنامه عالیییه ولی لطفا راهنمایی کنید چطوری باید تو کافه بازار یا مایکت انتشار بدیم برناممون رو.
راستی میشه راهنماییم کنید که چطوری سایت خودم رو داشته باشم؟؟؟
سلام
توی خود برنامه اموزش رو داده
و برای اینکه سایت خودتون رو داشته باشید به ایدی @m1382xm در تلگرام مراجعه کنید
شما رو راهنمایی خواهم کرد
انتشار تو بازار پولی کاش کسی بود تا از برنامه های من حمایت کنه مانند
داستان حسنی +فیلم متن عکس ورمز های gtaو کد های مخفی اندروید وسیم کارت سرود های انقلابی وبازی وبرنامه معرف و.....
بزودی اپچه 2منتشر میشود
میتونید توی مایکت بصورت رایگان انتشار بدید
شنبه ۲۳ فروردين ۹۹ , ۱۵:۱۶ امیر فرزاد جمشیدی
آقا من هر کاری کردم که برنامه رو در مایکت و بازار اراعه بدم ولی نشد کمکم کنید
تو گوگل اموزشش هست
سلام من اگر در اپچه بازی بسازم در بازار منتشر کنم مثال اگر کسی سکه بخرد به حساب کی میرود؟من که درگاه پرداختی نساختم؟ یا بعداز اینکه به بازار منتشر کردم میتونم بسازم درگاه پرداختی را لطفا جواب بدید؟
پول به درگاه کافه بازار میره
بعدش اونا کامزدش رو کم میکنن و بقیش رو براتون واریز میکنن
سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹ , ۲۰:۲۰ یحیی جهاندیده
با سلام
در جواب به اون دوستانه که در انتشار برنامه مشکل داشتن بله متأسفانه دنگ و فنگ های زیادی داره ولی بنده میتونم بازی یا برنامه های ساخته شده توسط شما رو به قیمت خوبی بخرم آیدی تلگرام من :. @mr_DROOF
سلام چرا از24 مرحله بالاتر نمیره واخطارمیده وقطع میشه
مراحل کامل اجرا نمیشه
سلام
نسخه جدید برنامه رو گذاشتیم
و مشکل شما حل شده در این نسخه
اصلا بدرد نمیخور بخاطر اینکه میشه فقط تصویر فرستادوبازی نمیشه۱
سلام
برنامه رو چک کردیم
مشکلی نداشت 

میتونید از ویدئو های اموزشی در اینترنت استفاده کنید
سلام. چطور میتونم برنام ای که ساخته بودم رو در بازار قرار بدم ممنون میشم کمکم کنید
سلام اندروید گوشی من ۸ و رمشم ۳ هست ولی اپچه بالا نمیاره لطفاً راهنمایی کنید
ضمنأ بهتون تو ایمیل یک پیام دادم حتماً جوابشو بدین
سلام
نسخه جدید اپچه قرار داده شد
و متاسفانه من ایمیلی دریافت نکردم
با سلام
بنده در قسمت آبیکس در قسمت منو اون بالای بالا هواسم نبود خواستم بنویسم فهرست مطالب اشتباهی کلی متن نوشتم بعد العان اون پیام مانندش رفته نه میتونم تغییرش بدم نه میتونم کاری کنم لطفا کمکم کن سازنده محترم من از شما خرید کردم اون قالب رو
سلام خدمت شما
از طریق پشتیبانی برنامه اقدام نمایید چون وبگاه ما فقط انتشار دهنده میباشد
سلام میشه بازی های استراتژیک هم ساخت
سلام
میشه فقط بازی های کلماتیک ساخت
بقیه نوع بازی فعلا نمیشه
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بنده محمد حسین فردوسی هستم یک برنامه با برناما شما ساختم و اون رو خریدم و تا العان هم راضی هستم.
برنامه ای که ساختم بسیار عالی هست به نام قرآن چراغ هدایت در مایکت همونطور که گفتم بنده هیچ مشکلی ندارم برنامه روان کار میکند بدون هنگی اما من هواسم نبود اون بخش اول که نوشته بود آموزش آشپزی اون رو آنقدر طولانی نوشتم که اصلا دیگه نمیتونم تغییرش بدم و همچنین اونجا که تو آبیکس جایی هست که صفحه منو اونجا هم نوشته بودید طرز تهیه انواع خوراکی ها اونم اونقدر طولانی نوشتم که باز نمیتونم تغییرش بدم میگید به پشتیبانی بگم آقا من نه تلگرام دارم نه اینستا نه واتساپ العان به ایمیل گفتم گفتید به پشتیبانی بگید آقا یه مشکل کوچیک هست برطرش کنین لطفا
سلام چگونه برای بازی ورژن بزارم هر چه ورژن گذتشتم می نویسه مشکلی رخ داد لطفا ورژن برنامه را عوض کنید
سلام
بررسی میکنیم
رایگان و مضر برای گوشی نیس که
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
مرجع دانلود انواع بازی و برنامه اندروید به همراه آموزش های کاربردی و آخرین اخبار فناوری اعم از موبایل و بازی ها و اپلیکیشن های موبایل📱

دنبال کن ثواب داره😅😅
👈دنبال کردی ، منم دنبالت میکنم👉

Designed By Erfan Powered by Bayan